FAQ
Veelgestelde vragen en hun antwoord
Hier vindt u een lijst met veelgestelde vragen (FAQs).
Staat het gezochte antwoord er niet tussen dan kan u ons uw vraag stellen via het contactformulier op deze website.
Houden de Eco cafés ook acties net zoals De Kringwinkels?
Ja, ook Eco café heeft doorheen het jaar speciale acties. Deze lopen meestal gelijk met de acties van de Kringwinkel punten waaraan ze verbonden zijn. Meer info op de suggestieborden in de Eco cafés en op onze facebook pagina.
Kan je in het Eco café reserveren voor grote groepen?
We bekijken dit per aanvraag in functie van haalbaarheid. Aanvragen kunnen gericht worden aan de verantwoordelijke via info@dekringwinkelmidwest.be of via 0472 10 81 63
Kan ik gerechten meenemen naar huis?
Een afhaal service kunnen we onze klanten (nog niet) bieden in functie van haalbaarheid op de werkvloer en voedselveiligheid.
In het Eco café in Roeselare kunnen restjes na het nuttigen van de maaltijd ter plaatse wel meegenomen worden met de Resto restjes box. Vraag er naar aan de Eco café medewerker!
Waar kan ik de suggesties van de week vinden?
De suggesties zijn wekelijks te raadplegen op het suggestiebord in het Eco café en op onze facebook pagina
Hoe weet ik welke allergenen in welke snack aanwezig zijn?
In elk Eco café zijn de allergenenlijsten van alle recepten beschikbaar. Vraag er naar aan de Eco café medewerker!
Kopen jullie echt bio en fair trade producten aan?
Ja hoor, we kijken binnen het fair trade en bio aanbod van Oxfam wereldwinkel en BioPlanet/Colruyt. Groenten en dergelijke kopen we enkel lokaal.